Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript!
www.backdoornews.com
Начало Политика Информация за емигранти Здраве Високи технологии Изкуство

Кой е собственик на българските медии 🕸



свобода на медиите
Мейнстрийм-медиите се самоопределят като сериозни и официални и се бият в гърдите, че за тях се знаело източника на новините, които публикуват и се знаело автора (журналиста) на техните статии. Най-често те в новините си цитират агенция Ройтерс, реномирани западни издания като вестник Washington Post, Deutsche Welle и пр. Техните статии/предавания не са резултат от собствени журналистически проучвания, а са спонсорирани от западните медии.

И съвсем малко хора се замислят кой финансира тези реномирани западни издания и информационни агенции, cui bono? Съвсем малко хора проумяват, че да търсиш информация от известни медии, финансирани от задкулисни лихвари, производители, лобисти и търговци на оръжие, все едно да си търсиш жена за семейство на известна улица за проститутки.

За 90% от българите животът е вечна сървайвъл драма, на която тези задкулисни играчи пишат сценария. И много малка част от българите се замислят относно българските "сериозни и официални медии" - те български ли са и независими ли са? И най-важното конкурентни ли са една на друга или както българските политици перфидно се ругаят и очернят, а всъщност са на обща хранилка.
Иво Прокопиев
Blitz.bg има Global Rank-4,756 и е най-посещаваният български новинарски уебсайт. БЛИЦ има публикувани онлайн 1,5 милиона статии (грамотните българи са по-малко) и ако не с качество, то с количество БЛИЦ наистина е велик. Според слухове, агенция БЛИЦ е собственост на депутата от ДПС Делян Пеевски. БЛИЦ се протежира от стотици хиперлинкове в американския проект Wikipedia, соросоидните форуми BG-mamma.com и Data.bg. Самата медия "БЛИЦ" протежира с хиперлинкове шоуто на Слави Трифонов, немската верига супермаркети "Lidl" и социалната мрежа Facebook.

***

Dir.bg има Global Rank-4,653, което означава много висока посещаемост. Едноименният интернет портал "Дир.БГ" се протежира с хиперлинкове от соросоидния форум "БГ-мамма".

Dir.bg е собственост на Exibu GMBH – компанията, която от юни 2016 г. притежава дружеството „Дир.бг“ АД. Синът на Костадин Чакъров – Христо Чакъров е собственик на Exibu GmbH. Exibu GmbH няма нито уебсайт, нито е регистрирана в каквито и да били каталози по браншове, за да се разбера с каква дейност се занимава. Има единствено пощенски адрес във Виена: Trappelgasse 11/16, 1040 Wien, очевидно така наречената Briefkastengesellschaft, на български - офшорка - фирма, която съществува фиктивно, има само пощенски адрес, но няма офиси и служители.

Copyright:www.backdoornews.com


Според публикации в казионните медии, съпругата на Сергей Станишев - Моника Станишева е поканена за член на Съвета на директорите на „Дир.БГ“, чийто основател е Владимир Жеглов, бивш съветник по икономическата политика на Жан Виденов. „Дир.бг“ АД протежира с хиперлинкове медията на Иво Прокопиев "Дневник.бг", медията на групировката ТИМ - "Днес.бг", както и "Факти.бг".

Иво Инджев


***

BG-mamma.com има Global Rank-12,312, което означава много висока посещаемост. Според публикации в соросоидните медии собственик на BG-mamma.com е Любен Белов. За Любен Белов се намират в интернет хвалебствия от медията на групировката ТИМ - Bloomberg TV Bulgaria. Форумът BG-mamma.com, наравно с Data.bg протежират с хиперлинкове всички соросоидни проекти, в това число и уебсайтове, които перфидно се преструват на русофилски и антисемитски и са специализирани в разпространение на фалшиви новини. В същото време BG-mamma.com, както и Data.bg изтриват всички линкове във форумите си, които препращат към нелицеприятни за американската пропаганда медии и веднага блокират потребителите, които са постнали линк към информативен уебсайт.

***

Fakti.bg има Global Rank-12,722, което означава много висока посещаемост. Факти.бг се протежира с хиперлинкове от Dir.bg и Imot.bg, а от своя страна Fakti.bg протежира Youtube и Facebook.

***

Dariknews.bg има Global Rank-15,966, което означава много висока посещаемост. Собственик на dariknews.bg/Дарик радио е Радосвет Радев, бивш доносник на Държавна сигурност – агент „Карак“. Dariknews.bg се протежира чрез хиперлинкове от сайтове на групата "Нетинфо": Sinoptik.bg, Edna.bg, Vesti.bg, Vbox7 и пр. През април 2013 г. „Нетинфо“ е закупена от „Дарик нюз“ ЕООД, собственост на „Дарик радио“ АД, а по-късно 70% от нея са придобити от Нова Броудкастинг Груп. От своя страна Dariknews.bg протежира забранения в Китай американски проект Twitter.com.

***

Rechnik.info (Global Rank-83,566), talkoven.onlinerechnik.com (Global Rank-157,177) и rechnik.chitanka.info (Global Rank-18,975) при всяко търсене в Google на термини и понятия се подреждат в ТОП-10. Те предлагат дефиниция на термини и понятия, която в повечето случаи напълно липсва, докато други уебсайтове предлагат подробна информация по темата. Ролята на сайтове като rechnik.info, talkoven.onlinerechnik.com и rechnik.chitanka.info, е да запълнят в Google първите десет резултата от търсенето, за да не видят потребителите уебсайтовете с информация. Те се протежират с хиперлинкове от Уикипедия, вестник "Сега", соросоидния форум bg-mamma.com, public-republic.com, bolime.net, lekuva.net и много други.

***

News.bg има Global Rank-20,949, което означава висока посещаемост. Според соросоидните медии собственик на news.bg е Иво Кусев.

***

Offnews.bg има Global Rank-22,201, което означава относително висока посещаемост. Главният редактор на изданието "ОФФнюз" е Владимир Йончев. ОФФнюз се протежира чрез хиперлинкове от блога на русофоба Иво Инджев. В интервю за вестник "Шоу" от 25 октомври 2007 г. Иво Инджев огласява, че има досие в Държавна сигурност. А самият сайт Offnews.bg протежира News.bg.

***

Mediapool.bg има Global Rank-48,800, което означава над средна посещаемост. Собственик на Медияпул е Стояна Георгиева Георгиева, която според „Монитор“ е говорител на Иван Костов, разпространява фалшиви новини и малко по-късно е инсталирана на ръководен пост в бТВ - частна национална телевизия, собственост на вицепрезидента на Световния еврейски конгрес. Медияпул се протежира чрез хиперлинкове от блога на русофоба Иво Инджев. А самият сайт Медияпул протежира Дойче веле и медията на Иво Прокопиев Capital.bg.

***

Nbu.bg има Global Rank-55,416, което означава висока посещаемост. Уебсайтът на НБУ на Джордж Сорос се протежира с хиперлинкове основно от Уикипедия и teenproblem.net. Той от своя страна протежира youtube.com. Teenproblem.net принадлежи към конгломерата на групировката ТИМ. Т.е. групировката ТИМ популяризира проекта на Джордж Сорос.

***

Bultimes.com има Global Rank-116,189, което означава средна посещаемост. Bultimes.com няма собствен контент, а само копира 1:1 чужди материали, основно постинги на потребители по форумите и социалните мрежи, които Бултаймс публикува като статии от авторитетни, неназовани чуждестранни медии. Bultimes.com се преструва на критичен към правителството, русофилски, антисемитски, антиамериканистки и е специализиран в разпространение на фалшиви новини и популяризиране на протести на соросоиди.

Бултаймс, както и всички останали уебсайтове, които разпространяват фалшиви новини, се популяризира от безбройни Chatbot във Facebook. Както всички знаят Facebook не допуска случайни потребители и случайни уебсайтове да получават популярност чрез социалната мрежа. Facebook блокира всеки потребител, който споделя линк към медии, които не обслужват американската пропаганда.

Освен от социалните мрежи, Бултаймс се протежира с хиперлинкове основно от блога на Иво Инджев, форума BG-mamma.com, вестник "Сега", турския отдел на Уикипедия, novinite.com, afera.bg, 30dumi.eu, svobodnoslovo.eu, velikabulgaria.eu, mazeto.net, budnaera.com, blife.eu и стотици, ако не и хиляди рускоезични соросоидни сайтове, като istpravda.ru, gorchakovfund.ru, nastej.ru, bglife.ru, gridology.ru, news-front.info и т.н. А от своя страна Бултаймс протежира Frognews.bg и Nbox.bg.

***

E-vestnik.bg има Global Rank-123,053, което означава средна посещаемост. E-vestnik.bg се протежира с хиперлинкове основно от блога на Иво Инджев и медията на Иво Прокопиев dnevnik.bg. Той от своя страна протежира youtube.com, trud.bg, Facebook.com, Segabg.com.

***

Monitor.bg има Global Rank-148,530, което означава средна посещаемост. Вестник „Монитор“ според Уикипедия е учреден от групата, основала вестниците „168 часа“ и „24 часа“. От края на юли 2007 година „Монитор“ е собственост на Ирена Кръстева, директор на Българския спортен тотализатор по времето на правителството на Симеон Сакскобургготски и сина ѝ Делян Пеевски, който придоби популярност по време на протестите на соросоиди срещу правителството на Пламен Орешарски.

***

Budnaera.com има Global Rank-159,321, което означава средна посещаемост. Budnaera.com, както sekirabg.com и bradva.bg, се окачествяват от "сериозните и официални медии" на Иво Прокопиев, като мними медии, които нямат ясен собственик и разпространяват фалшиви новини. Будна ера се протежира с хиперлинкове от Wikipedia, svejo.net, stopfake.org, epochtimes.com, afera.bg, pogled.info, otizvora.com, blife.eu и много други. Буднаера протежира чрез хиперлинкове onovini.com, bultimes.bg. Bultimes.bg от своя страна протежира Bultimes.com. Всички горепосочени сайтове, специализирани в разпространение на фалшиви новини, се популяризират от социалната мрежа Facebook.

***

Neverojatno.wordpress.com има Global Rank-2,998,027, което означава относително ниска посещаемост - вероятно под 500 посетителя дневно. "Бъзикилийкс" е сатиричен блог с публикувани около 2000 статии, който критикува васалния статус на България по отношение на САЩ и Евросъюза и се самоопределя като русофилски. В действителност "Бъзикилийкс" е перфиден проект на червени соросоиди, който цели да привлече наивните потребители, за да им пробута американска пропаганда. От художествените измислици на "Бъзикилийкс" президентът Росен Плевнелиев пишеше речите си:

"Нека винаги помним и следваме Апостола на свободата, който искаше да се освободим сами, а не някой друг да идва да ни освобождава, защото »който ни освободи, той ще ни пороби«."

Въпросният цитат-фалшификат, който често соросоиди го приписват на Васил Левски като "Предсмъртното писмо на Левски" е художествена измислица на блога "Бъзикилийкс". По този въпрос има публикувана статия на сайта на българското правителство - government.bg от Георги Вл. Владимиров - доктор по история.

"Бъзикилийкс" се протежира с хиперлинкове от стотици български медии (предимно червени соросоиди) и естествено от Уикипедия:
bgeconomist.bg, chitanka.info, hssfoundation.org, www.svoizbor.com, velobg.org, choveshkata.net, nname.org, блогът на Иво Инджев ivo.bg, gatchev.info, highviewart.com, otizvora.com, blife.eu, budnaera.com, pogled.info, bgfreaks.org, fmd.bg, tsvetkov.be, mazeto.net и много други.



Мейнстрийм-медиите биват възприемани от простите хора като сериозни и официални медии, тъй като простия човек не си задава въпроса кой и защо финансира СМИ и развлекателната индустрия. Както прасето в кочината не си задава въпроса защо го хранят безплатно.

Освен мейнстрийм-медиите, би трябвало да съществуват и други медии, които не са на общата хранилка с "Блиц", "Дневник", "24-часа" и пр. Но такива медии не се намират чрез Google. Ако някой постави хиперлинк към тях в Уикипедия или форумите, той бива своевременно изтрит от администраторите. Такива медии не ги препоръчват тролове и Social Bot във Facebook. А 90% от хората са прости и ползват интернет за развлечение и търсене на секс-партньори, а не за информация. На такива хора им е все едно дали ще четат "Дневник" и "Капитал" на Иво Прокопиев или Dnes.bg на гупировката ТИМ, която препоръчва мъжете, които искат да имат деца, да пият повече бира. Такива хора не схващат, че като ползват Google и Facebook, не те самите, а американците решават какво те да гледат и да четат. Както родителите, които по цял ден работят, за да изхранват децата си, не осъзнават, че децата им ги възпитават не те, а социалните мрежи. За простите хора единствено е важно да има сеир и да има под статиите форум, в който те да увековечават простотиите си.

Според класацията по свобода на медиите - "Press Freedom Index", определяна ежегодно от "Репортери без граници", България през 2017 г. е на 109-о място (индекс 35,01) по свобода на пресата от общо 180 страни, с което България е най-ниско класираната европейска държава. Спадът на България по отношение на свобода на медиите започва през 2006 г., когато страната бе на относително най-добрата си позиция - 35-то място в света.

България е и най-коруптната държава на Европа. Само българите не могат да си национализират енергоснабдяването (ЧЕЗ), защото корумпирани политици се боричкат кой да лапне комисионни от продажбата им на чужденци.

По отношение на покупателната способност на населението от 2008 г. до 2017 г. България има практически един и същ Бруто вътрешен продукт на глава от населението, при положение че в световен план икономиката има постоянен растеж. Според Световната банка/World Bank, България е имала БВП на глава от населението през 2008 г. - 7296,12 USD., през 2015 г. БВП пада на 6819,87 US$, а за 2016 г. е 7.350,80 USD. Увеличението на минималните пенсии и минималната заплата в България се базират не на икономически растеж, както поучават сериозните и официални български медии, а на паричните преводи от българите-гурбетчии на своите роднини в България.


Още по темата:

Медии за фалшиви новини
loading...





Условия за ползване   За рекламодатели

© 2017 - 2018 www.backdoornews.com
Всички права запазени