Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript!
Начало Политика Информация за емигранти Здраве Високи технологии Изкуство

Зрялата жена е по-търсена 👩



Остаряване
Пропагандата използва слабите места в човешките характери, за да манипулира хората в желаната от господстващите посока. Алчността умира последна. А целта на пропагандата е да я подхранва и култивира. Често жените с навлизане в критическата възраст започват да изпитват угризения, че когато са били млади не са се омъжили изгодно.

В голяма част от холивудските филми, както и западно-европейските филми, протагонистите са семейство на средна възраст, което е в развод или вече са разведени, защото жената, след като е прехвърлила 40-те, си е намерила не само по-богат мъж, а направо мултимилионер със собствен самолет, който дори не е по-възрастен от нея и даже е по-красив от предишния ѝ съпруг! А мъжът, за когото като млада се е омъжила поради неопитност, е направо беден:

Copyright:www.backdoornews.com


Thoroughbreds / Чистокръвни (2017) режисьор Кори Финли
"9/11",
"Monsieur & Madame Adelman" (2017) режисьор Nicolas Bedos,
"Сан Андреас / San Andreas" (2015) режисьор Brad Peyton,
"2012 Краят на света / 2012" (2009) режисьор Roland Emmerich,
"Твърде лично / Taken" (2008) режисьор Pierre Morel,
телевизионния сериал "Californication" (2007–2014),
"Königin der Nacht" (2017) режисьор Emily Atef,
както и носителят на Oscar: "Стая / Room" (2015).

А във филма "Резултати / Results" (2015) режисьор Andrew Bujalski, главният герой Danny (Kevin Corrigan) е 45-50 годишен самотен новобогаташ, който наскоро е станал мултимилионер, след като майка му на преклонна възраст се е омъжила за мултимилионер, останала вдовица, след това и тя самата починала и оставила наследство на сина си. Освен мотива за жената на 40+, която се омъжва за мултимилионер, филмът "Results" пробутва и пропагандното клише, че щастие не се купува с пари.

Във филмите Бриджит Джоунс: Бебе на хоризонта и "The Back-Up Plan" (2010) главната героиня не е разведена, а стара мома, която на 40+ изведнъж намира втората си половинка, като в "Bridget Jones's Baby" старата мома намира едновременно двама: Милиардер-красавец и успешен адвокат.

В повечето филми мотивът за жената, която на 40+ е ударила шестица от тотото в брака си, драматургически няма връзка със сюжетната линия. Т.е. ако сценария се промени и застаряващата протагонистка не е разведена и повторно омъжена изгодно, нищо няма да се промени в действието.

Освен в киното, мотивът за жената, която над 40 г. има по-голям успех с мъжете, отколкото когато е била на 20 г., се разпространява и от соросоиди по форумите в интернет, социалните мрежи - "Facebook", ВКонтакте, Snapchat, Viber, както и на всички обществени места, наравно с антируската риторика и възхваляването на лъскавите западни стоки по магазините.

Феминистки активисти в СМИ поучават, че сексуални връзки между млади мъже и зрели жени, се дължели на по-високата интелигентност, опит и мъдрост на по-възрастните жени. Жените на 40+, според феминистките, знаели какво искат и как да го постигнат и се били стараели повече във връзките си.

В действителност с наближаване на 40-те при жените настъпва характерова промяна: Жените се опитват да компенсират загубата на атрактивност с интензивиране на номерата, които въртят на мъжете. А старанието във връзките им с мъжете се концентрира в задоволяване на собствените им сексуални потребности, а не тези на мъжа. Докато са били млади са експериментирали според вкусовете на мъжете. Когато започнат да застаряват вече знаят какво те самите искат и се стараят да не го пропуснат в задоволяване на мъжки прищевки.

Внушението, че колкото повече една жена остарява, толкова по-търсена е от мъжете, цели да увеличи разводите, да повиши средната възраст за сключване на брак при жените, с което да намали възпроизводителната способност на обществото. Както джендър-теорията цели сексуална дезориентация на половете, така и пропагандирането на любов със жени над 40 цели възрастова дезориентация на мъжете, в търсенето на партньорки извън фертилна възраст.
Съотношението между бракове и разводи в Германия
С подобни внушения си служи и филмът "Нашето лято / La belle saison". Главната героиня е на възраст в края на 30-те, живее с мъж, но решава да опита и с жена, сменя сексуалната си ориентация, което и носи истинско щастие. Т.е. ако до 35 годишната си възраст жената не се е омъжила, по-добре да не бърза да ражда извънбрачно, а да опита да смени сексуалната си ориентация.

Семейството представлява социално пространство за растеж, развитие и защита, и като такова е от решаващо значение за развитието и жизнеспособността на следващото поколение. Семейството е една от основните структури на националната държава. И подривна дейност срещу семейството е крайъгълен камък в подривната дейност срещу обществото и държавата. Разрушаване на семейните ценности е една от основните цели на западната пропаганда.

По всичко личи, че в страните под американско владичество, голяма част от жените са повярвали на това пропагандно клише. Най-голям успех в подриване на семейството, Западът е пожънал в Източна Европа, като на върха стои България. Според Националния статистически институт, България стои на първо място в Европа по извънбрачни раждания и на едно от първите места в света, по негативен прираст на населението.

Съотношението между скючените бракове и разводите в Европа също драстично расте, в полза на американските интереси. През 1960 г. само 9% от сключените бракове в Германия са завършвали с развод. През 2008 г. разводите са 51% от браковете в Германия. В България също половината от брачните двойки се скарват.

Когато двама се карат, американците печелят.
loading...





Условия за ползване   За рекламодатели

© 2017 - 2018 www.backdoornews.com
Всички права запазени