Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript!
www.backdoornews.com
Новини Политика Информация за емигранти Здраве Високи технологии Изкуство

Кой е собственик на „Сега“



„Сега“ е български вестник в София. Вестникът излиза от 1997 г. и е сред първите български вестници, които имат интернет издание. Ако до края на 1990-те вестниците все още можеха да твърдят, че се самофинансирали от продажбите на печатни издания по реповете и бараките, то на днешно време техните онлайн-издания са напълно безплатни. И никоя медия не си признава кой и защо я финансира.

Ориентировъчна информация относно собствениците на медиите може да се извлече от хиперлинковете, с които те една друга се протежират в интернет. Относно достоверността на публикуваните статии може да се прецени, ако се сравняват с публикувани статии по същите теми на други езици. Например медията „Сега“ публикува статия относно германския педофил-любимец на държавата Дитер Кромбах, излага фактите, но добавя че похитителите му били руснаци. Нещо, което редакторите на „Сега“ или техните господари отвъд океана, са си го измислили. Защото в нито една чуждестранна медия не пише похитителите да са руснаци.

Повечето от онлайн-медиите имат собствен форум и потребителите могат да ги тестват, като пишат определени постинги и наблюдават реакцията на форумните им администратори - кои постинги ги оставят и кои ги изтриват, кои потребители ги допускат да коментират и кои ги блокират. Само от пасивно четене на статии и коментари по форумите не е възможно потребителите да се информират за медията. Както всички знаят, медиите са перфидни и често се преструват на опозиционни, на критични към правителството, на антиамериканисти. А коментарите по форумите и социалните мрежи, които не биват своевременно изтрити, са предимно коментари на платени соросоиди.

Вестник "Сега" допуска антиамериканистки постинги във форума си, но само ако изразяват емоции, ругатни, обиди. Но не и такива, които информират с факти. Американците работят с черен списък на уебсайтове, които пречат на американската пропаганда и от 2014 г. са инструктирали всички форумни администратори на всички български уебстраници, да изтриват веднага постинги с линк към тези нелюбими медии. Вестник "Сега" не прави изключение от останалите български медии и изтрива до минути такива постинги и блокира потребителя, който е пуснал такъв постинг. Същата практика се наблюдава и при Facebook от 2014 год. насам, а Google от тогава не индексира страниците, които вредят на американската пропаганда.

Онлайн версията на вестника Segabg.com има Global Rank-28,731, което означава много висока посещаемост, благодарение на Google, Facebook и хилядите хиперлинкове в Уикипедия, които пренасочват към Segabg.com. Ако през 2018 г. вестник "Сега" имаше почти половин милион публикувани статии онлайн, то на дадения момент (2019 г.) Segabg.com има публикувани над два милиона статии онлайн - във всички езици на Земята взети заедно няма толкова думи, колкото статии са написали соросоидите от вестник "Сега". Ако за всяка статия журналистите са получавали по 50 лв. хонорар, то 100.000.000 лева са наляти във вестника само за написване на статии, които предоставят на българите безплатно, от човеколюбие и загриженост, българите да са (дез)информирани.

Такива медии биват наричани от соросоидите "официални и сериозни медии", в противоположност на "измислени сайтчета", които соросоидите наричат всички онлайн медии, предоставящи реална информация, а не само перфидна американска пропаганда.

Segabg.com се протежира с хиперлинкове основно от E-vestnik.bg. А E-vestnik.bg от своя страна се протежира с хиперлинкове от блога на яростния русофоб Иво Инджев и медията Dnevnik.bg на един от главните актьори на приватизацията на България - Иво Прокопиев.

Вестник "Сега" протежира чрез хиперлинкове Afera.bg и Vbox7.com. Afera.bg протежира чрез линкове Blitz.bg и уебсайта на българското правителство. Afera.bg се протежира освен от Segabg.com още и от Bultimes.com, която е псевдо-антисемитска и псевдо-антиамериканистка медия. Bultimes.com се популяризира от чатбот във Facebook, а по-късно и от Гугъл и е специализирана в разпространяване на фалшиви новини. Bultimes.com копира от социалните мрежи и форумите брътвежи на потребители и ги публикува като превод на статии на (неназовани поименно) гръцки вестници, британски медии и пр.

Vbox7.com принадлежи към медийната група Нетинфо/Netinfo/Нет Инфо, която от своя страна е собственост на Нова Броудкастинг Груп на шведския лихвар Jan Stenbeck.

Copyright:www.backdoornews.com


Според Уикипедия, вестник "Сега" е собственост на „Овергаз Инк.“ АД с изпълнителен директор Сашо Георгиев Дончев. „Овергаз Инк.“ АД е партньор на руското акционерно дружество „Газпром“. Всъщност Сашо Георгиев Дончев е собственик само на 27% от акциите на „Сега“ АД, издаващо вестник "Сега", с което Сашо Георгиев Дончев само финансира вестника, но не го управлява. Ако се приеме, че Сашо Георгиев Дончев въобще е собственик, а не само подставено лице. Останалите 73 процента са собственост на дружеството "Алтернатива 98", за което дружество не се намира в интернет информация.

Според Wikipedia вестник "Сега" бил ежедневник с опозиционно звучене, но в действителност "Сега" в своите статии и политически анализи следва класическите опорни точки на американската пропаганда - разпространяване на дезинформация, подклаждане на русофобия, окачествяване на Русия като изостанала, очерняне на комунизма и издигане в култ на евроатлантическите ценности. Онлайн изданието на вестника Segabg.com във форума си блокира всеки потребител, който разобличава лъжите на Запада или просто поства някаква полезна информация. 80% от българите живеят в информационно затъмнение и това така трябва да остане.

Соросоидната медия Offnews.bg прубликува статия на 22 април 2017 г., в която твърди, че издателя на в. "Сега" и собственик на "Овергаз" Сашо Дончев се бил оплакал на президента Румен Радев за заплахи от страна на главния прокурор Сотир Цацаров. Вероятно в новината няма дори и 1% истина, а е поредният маркетинг-гег, да затвърди илюзията, че вестник "Сега" е независим, опозиционен, критичен към властта.

Гугъл, Уикипедия и Фейсбук са основните инструменти на американската пропаганда в интернет. И всички български медии, които Гугъл, Уикипедия и Фейсбук горещо ги препоръчват, са соросоидни медии и вестник "Сега" не прави изключение.


Още по темата:

Кой е собственик на bTV

Кой е собственик на Bloomberg TV Bulgaria

Кой е собственик на Viber

Финансиране на средствата за масова информация
loading...





Условия за ползване   За рекламодатели

© 2017 - 2019 www.backdoornews.com
Всички права запазени