Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript!
Новини Политика Информация за емигранти Здраве Високи технологии Изкуство

Телевизия bTV


Телевизия bTV
Всяка вечер по телевизия "bTV" както и по "Нова телевизия", на екрана се появяват мъж и жена в официални дрехи, които със сериозен тон съобщават новините. И простите хора възприемат телевизиите като официален и сериозен източник на информация. И никой от тях не се замисля кой е собственикът на тези телевизии и за какво инвестира милиони в безплатни телевизии, Cui bono?

Нещо повече: Голяма част от българите са толкова прости, че дори си мислят, че плащат за телевизиите с таксите на доставчиците на кабелна телевизия. А за Skype, Viber, WhatsApp, Facebook, Snapchat, Google, си мислят, че плащат с таксата си за интернет-доставчици. "По-интелигентните" от тях знаят, че всички те са безплатни, но вярват на пропагандата, че те се били финансирали от реклами на стоки.

Свинете в кочината също не се замислят защо хората всеки ден им носят помия. Важното за свинете е, че помията е вкусна и безплатна, както за простите хора важното е, че "bTV" и "Нова телевизия" са сеир и са безплатни.

"Lasst mich die Medien kontrollieren und ich
verwandele jede Nation in eine Herde Schweine."

Joseph Goebbels

"Дайте ми да контролирам средствата за масова
информация и аз ще превърна всеки един народ
в стадо свине."

Йозеф Гьобелс -
министър на пропагандата
на Нацистка Германия

За простите хора, соросоидите измислиха на "bTV" прякор - "Босфор Ти-Ви", защото "bTV" често излъчва турски сериали. За онези, които не знаят чужди езици, соросоидните онлайн-медии ги "информират", че гигантът 'AT&T' щял да купи Time Warner, че Apple обмислял да купи собственика на bTV, че Делян Пеевски бил купил новата сграда на bTV, че била собственост на българи-олигарси и пр. махленски битовизми.

В началото "bTV" е била собственост на подставени фирми и доносници от бившата Държавна сигурност, чиито управители казионните медии наричат българи-магнати, а от 2010 г. "bTV" вече официално е 100% собственост на Central European Media Enterprises Ltd. (CME). CME е организация, специализирана в СМИ само в държавите от санитарния кордон: Словакия, Чехия, Словения, Румъния, България, Украйна, Кроация. В Източна Европа "бившият" офицер от военното министерство на САЩ Ronald Lauder притежава: В Румъния - "Pro TV", "Acasă", "Acasa Moldova", в Чехия - "TV Nova", "Fanda TV", "Telka", "Voyo Cinema", в Хърватско - "TV Nova", "Mini TV", в Словения "TV Markíza", "TV Doma", "Dajto", в Словакия - "Kanal A", "POP BRIO", "OTO", "KINO", в Украйна телеканал «1+1» и други.

Central European Media Enterprises Ltd. не е глобално действащ медиен концерн, а е пряк наследник на "Радио свободна Европа", специализирана в подривна дейност и дестабилизиране на държавите от Източна Европа от епохата на Студената война и до ден днешен.

Central European Media Enterprises Ltd. е Holding, основан от Роналд Лаудер - американски лихвар от еврейски произход. Ronald Steven Lauder е президент на Музея Соломон Гугенхайм в Ню Йорк и от 10.06.2007 президент на Световния еврейски конгрес, също както основателя на руската социална мрежа "ВКонтакте" - Михаил Мирилашвили е вицепрезидент на Световния еврейски конгрес (World Jewish Congress).

През 1980-те Ronald Lauder е бил офицер в Департамента на отбраната на САЩ, в отдела за Европа и НАТО (Deputy Assistant Secretary of Defense for European and NATO policy), също както създателите на Viber са "бивши" офицери от израелската армия.

През 1987 Ronald Lauder основава "Ronald S. Lauder Foundation" - фондация, която финансира еврейски детски градини и еврейски образователни центрове в 16 държави. "Ronald S. Lauder Foundation" финансира също от 1998 г. "Антиклеветническата лига" (на английски: "Anti-Defamation League", ADL) - организация, която се самоопределя като правозащитна и е специализирана за борба срещу антисемитизма. В 2010 г. Роналд Ладуер основава компанията "RWL Water LLC", която се занимава с инвестиции във водоснабдяването (източик: Bloomberg).

Copyright:www.backdoornews.com


Роналд Лаудер
Роналд Лаудер, собственикът на "bTV"



Роналд Лаудер не е медиен предприемач, той няма медии в САЩ или на друго място по света, освен в Източна Европа. Също както Джордж Сорос няма университети в САЩ, а единствено Central European University в Будапеща и Нов български университет в София, създадени да мътят водата на източно-европейците.

Българските соросоидни медии както и Уикипедия твърдят "bTV" да е собственост на американската компания Time Warner. В действителност Time Warner от 2012 г. притежава 49,9% от "Central European Media Enterprises Ltd.", с което Time Warner не управлява, а само спонсорира милиардера Роналд Лаудер.

В Русия от 01.01.2016 г. влиза в сила закон (Закон РФ "О средствах массовой информации" ( о СМИ ), N 2124-1 | ст 19.1), според който чужда държава, международна организация, чужд гражданин или чуждо юридическо лице или руски гражданин, който има и друго гражданство или лице без гражданство, не може да притежава повече от 20% от капитала на СМИ в Русия. И в Русия такива като Ronald Lauder не ги допускат.

Но не само в Русия: Закон за контрол върху финансиране на чуждестранни неправителствени организации и медии, които целят вмешателство във вътрешните работи, съществува и в САЩ от 1938 година - "Foreign Agents Registration Act" (FARA).

Също и в Чехия: Чорбаджията на телевизия "bTV" участва от дълги години в съдебни дела срещу Чехия, поради ограничение в законодателството на Чехия: Чуждестранни инвеститори имат право да притежават по-малко от 50% собственост върху медии, изискващи лиценз.

След като Роналд Лаудер възпитава хората на добро, защо Чехия не му разреши цялата телевизия да си стане негова собственост? А и защо на Роналд Лаудер му трябва 100% от телевизията да е негова собственост? Ще изкара пари от една безплатна телевизия ли?

В Германия например се разрешават частни телевизии чак в средата на 1980-те, при условие че ще са политически независими и естествено собственост само на германци. Единствено в България пускат такива като Ronald Lauder да въртят дезинформация и подривна дейност. И после се чудят защо младото поколение българи се дрогирали, защо жените не знаели какво е овулация и не искали да раждат деца, а само да се возят в лъскави западни автомобили.

"Не е виновен този, който яде баницата,
когато му е поправен законът така, за
да може да изяде цялата баница, а ние
да тичаме като гламави по улицата."

Бойко Борисов

Телевизия "bTV" освен тенденциозно представяните новини, в своите филмови продукции ("11А") провежда скрита пропаганда, която действа на подсъзнанието на зрителите - Subliminal stimuli.

За простите хора, соросоидите измислиха на "bTV" прякор - "Босфор Ти-Ви". Учителките в детската градина плашат децата с Торбалан, а соросоидите плашат възрастните с Турция. Телевизия bTV често излъчва турски сериали, защото евреите още от средновековието са приятели с турците.

През 15-ти век евреите в Испания са били поставени пред дилемата да приемат християнството или да напуснат Испания. На 31 март 1492 г. с Алхамбрайският декрет или Едиктът от Гранада (на испански: Edicto de Granada), издаден от Фердинанд II Арагонски и Изабела I Кастилска, с който на евреите на територията на Кастилия и Арагон поставят ултиматум, да останат да живеят там, но да приемат християнството, или да напуснат в четиримесечен срок (до 31 юли 1492).

Османският султан Баязид II (на османски турски: بايزيد ثانى) издава декрет, с който приема всички евреи, желаещи да се заселят в Османската империя. След това голяма част от евреите от Испания и Португалия се заселват в Османската империя. Изразът в декрета, който употребява Баязид II е Sürgün - новозаселение. По-късно евреите са били назначени в Османската империя като военни съветници, а след 1909 г. и като офицери, министри, лекари на султана.

От 14-ти век, по време на управлението на султан Орхан I (اورخان غازی), при заплащане на определен данък (Khanadji), евреите са имали право да притежават земя в Османската империя. Българите в Османската империя не са имали право да притежават земя. Евреите също са били освободени от кръвен данък.

През 1470 г. еврейският рабин Isaak Zarfati, разпространил на еврид съобщение до всички немскоговорящи еврейски общности, да се преселят в Османската империя. През 16-ти век в Константинопол вече е имало 44 синагоги.

Вождът на Работническата партия на Кюрдистан - ПКК (PKK) Abdullah Öcalan/Абдула Йоджалан – Апо, на 15.02.1999 г. беше предаден на Турция, от израелското разузнаване Mossad.

През август 2011 г. Реджеп Таип Ердоган издава декрет, за връщане на конфискуваното имущество и религиозни постройки на евреите (но не на тракийските българи!).


Още по темата:

Лъжата на bTV: 15-годишна преби съученичка

Защо "bTV" излъчва турски сериали?

bTV и Нова телевизия са чуждестранни агенти 🕵️

Пеевски и Борисов купуват бТВ и Нова телевизия


loading...


Условия за ползване   За рекламодатели

© 2017 - 2019 www.backdoornews.com
Всички права запазени